no copi

вторник, 27 декабря 2011 г.

Όναρ - 2 λεπτά



2 λεπτά
Όναρ
*
Στίχοι: Λευτέρης Πλιάτσικας
Μουσική: Λευτέρης Πλιάτσικας
Πρώτη εκτέλεση: Όναρ
*

Σαν μια σταγόνα βροχής θα θες να κρυφτείς
     Em                              Bm     Em
σε παγώνουν τα ψέματα που σ' έχουν πειράξει
                                       Bm    Em
σε παλιές εποχές κάτι να βρεις να πιαστείς
                                   Bm
κι η αγάπη που άφησες δε σ' έχει φωνάξει

      Em       A                  F#m
Δυο λεπτά μόνο δώσ' μου και φύγε μετά
     Em          A             Bm
δυο αγκάθια κι αυτά ριγμένα στη γη μου
        Em        A                    F#m
κι αν απλώσουν το χέρι εραστές μιας βραδιάς
      Em       A                      Bm
ως το τέλος μη χάσεις τ' ακριβό της ψυχής μου

      Em      A        F#m
Μόνο εσένα μπορώ ν' αγαπήσω
      Em      A         Bm
μόνο εσένα μπορώ ν' αρνηθώ
    Em      A       F#m
από σένα μπορώ να ζητήσω
    Em      A       Bm
λίγο ψέμα μετά να χαθώ

Δυο λεπτά μόνο δώσ' μου για να 'ρθω και γω
δεν υπάρχουν πια λέξεις, δυο λεπτά αν μπορέσεις
ν' ακουμπήσω το φως μήπως έτσι σε βρω
σ' ένα δρόμο στενό της ζωής μου υποσχέσεις

***

Комментариев нет:

Отправить комментарий

БЛАГОДАРЮ ЗА ВНИМАНИЕ!
Заходите еще.